Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ


  •  Παρόλο που σπάνια φτιάχνω κλασικά γεμιστά το χειμώνα (δεν μας  αρέσουν  και  πολύ  ) καταψύχω και ολόκληρες πιπεριές  , είναι   από  τον  κήπο  των  γονιών  μου  ολόφρεσκες  ,άλλωστε  φαίνονται   και στις φωτογραφίες  η φρεσκάδα  τους 
  • Τις πλένουμε,τις  κόβουμε το καπάκι κατά 2/3 για να πλύνουμε και εσωτερικά τις πιπεριές , τις  ξαναπλένουμε   να  πλυθούν και από μεσα  στο εσωτερικό τους  και τις  βάζουμε   σε  πετσέτα  καθαρή  να   στεγνώσουν τα  νερά  τους και έπειτα   τις βάζουμε σε σακουλάκι ζιπ λοκ   και  τα  βάζουμε  στην κατάψυξη. 
  • Όταν είναι να τις μαγειρέψουμε δεν τις ξεπαγώνουμε. Τις αφήνουμε ένα  10 λεπτό και τις γεμίζουμε κανονικά με την γέμιση της αρεσκείας μας, και  στο  φούρνο προθερμασμένο   αμέσως
 

  • Μπορούμε  να  καταψύξουμε  και  πιπεριές  κέρατο  πράσινες  και  χρωματιστές     αφού  πρώτα   τις πλύνουμε, να τις αφήσουμε να στραγγίξουν ή να τις  σκουπίσουμε ελαφρά με λίγο χαρτί κουζίνας και να τις κόψουμε πρώτα σε λωρίδες  1 cm  αλλά και  σε καρεδάκια. Μετά  τις βάζουμε σε σακουλάκια  ζιπ λοκ   και τις καταψύχουμε.  
  • Έτοιμες  για  φαγητά  μας  αλλά  και  για  τις  πίτσες  μας  το χειμώνα 
  • Όταν  έχω  χρόνο   τις  ετοιμάζω   και έχω πάντα  έτοιμες  και για  όλο  το χρόνο , όχι   μόνο  για το χειμώνα ,παίρνω  σακούλες  από  τον  κήπο των γωνιών  μου  και τις  αποθηκεύω  ανάλογα   και έχω  όλο το χρόνο  πιπεριές χωρίς   φάρμακα  και ορμόνες   των  θερμοκηπίων .
Για  πίτσα  και  διάφορα  φαγητά

Για  πίτσα 
Ως   την επόμενη  φορά  που  θα  ετοιμάσουμε   μια  συνταγή  με  ζυμαράκι  να περνάτε  καλά .   
Αν σας αρέσουν οι συνταγές μου μπορείτε  να με παρακολουθείτε και στη σελίδα Facebook    Πλάθω ζυμαρακια με τα δυο χεράκια για να βλέπετε  τις καινούριες συνταγές!

Δεν υπάρχουν σχόλια: