Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΕΣ ΡΥΖΟΓΚΟΦΡΕΤΕΣ


 Οι ρυζογκοφρέτες είναι ένα από τα αγαπημένα σνακ των κοριτσιών μου, τις τρώνε συνέχεια, και εγώ τις τρώωω  πάρα πολύ .
 Μια  μέρα η μικρή  μου πήρε την ριζογκοφρέτα και την βουτάει  στην  μερέντα ..την βλέπω και αμέσως μου έρχονται στο μυαλό μου τα  σοκολατάκια με τους  ξηρούς  καρπούς  και τα  αποξηραμένα  φρούτα  που έφτιαξα  πριν καιρό . ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΜΑΥΡΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΜΕ CRANBERRIES KΑΙ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ
Την επόμενη  μέρα  πάω μάρκετ  αγοράζω τα  υλικά  και  το μεσημέρι  που  γύρισαν οι μικρές ετοιμάσαμε μαζί  τις σοκολατενιες ρυζογκοφρέτες .. οι μικρές  μου τις  τρώνε στο σχολείο τους  για κολατσιό ,και εμείς οι μεγάλοι  τα τρώμε όταν έχουμε λιγούρα  και όρεξη  για  ένα  υγιεινό γλυκάκι .Φτίαξτε  τα .. και  βάλτε φρούτα  και  ξηρούς  καρπούς της δικής σας αρεσκείας .




 





ΥΛΙΚΑ:

1 κουτί γκοφρέτες  ριζιού 
250 γρ. σοκολάτα  υγείας  με  70 %  κακάο  
1 κουταλιά της σούπας μαγειρικό λάδι
100 γρ. μείγμα από αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς  καρπούς 
λίγο κονιάκ (προαιρετικά)
 
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:


  • Κόβουμε  την σοκολάτα σε μικρά κομμάτια. και  την λιώνουμε  σε   μπέν μαρί  και  πρόσθέτουμε και μια κουταλιά  λάδι.
  • Ψιλοκόβουμε  τα φρούτα και  τους ξηρούς καρπούς.
  • Όταν η σοκολάτα έχει λιώσει τελείως κατεβάζουμε το μπολ από τη φωτιά και απλώνουμε  μια  κουταλιά  της  σούπας   λιωμένη σοκολάτα  πάνω στην μια  πλέυρά τις  ρυζογκοφρέτας  και  πασπαλίζουμε  με  τα  φρούτα  και τους  ξηρούς  καρπούς, τα  απλώμουμε   πάνω σε  ένα ταψί με  λαδόκολλα  και τα  βάζουμε στο  ψυγείο  για  2 ώρες  να παγώσει η σοκολάτα 
  • Τα διατηρούμε σε ένα  μπόλ  κλεισμένο   στο  ψυγείο .. αν  προλάβουν   φυσικά  να  μείνουν .. 





Ως   την επόμενη  φορά  που  θα  ετοιμάσουμε   μια  συνταγή  με  ζυμαράκι  να περνάτε  καλά .   
  

Αν σας αρέσουν οι συνταγές μου μπορείτε  να με παρακολουθείτε και στη σελίδα Facebook    Πλάθω ζυμαρακια με τα δυο χεράκια για να βλέπετε  τις καινούριες συνταγές.


Δεν υπάρχουν σχόλια: