Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΝΗΣΤΙΣΙΜΟΙ





Αυτοί  οι  κουραμπίεδες είναι  από το  παλιό  μπλοκάκι της  μαμάς  μου ..είναι τόσο  μουτζουρωμένο από τα  κοριτσάκια  μου  .. μικρά  έπαιρναν το στυλό και έγραφαν και  μουτζούρωναν ότι έβρισκαν στο σπίτις της  μαμάς  μου ..ευτιχώς μπορεσα  και το έσωσα  από τα  χεράκια  τους .Αποφάσισα  να κάνω νηστίσιμους  κουραμπιέδες, και να ικανοποιήσω την επιθυμία  του μπαμπά  μου, δεν αγαπάει την γεύση και μυρωδιά του  βούτυρου ,αλλά  και η χολιστερίνη είναι τσιμπημένη ..  Ετοιμάστηκαν  και εστάλισαν πακέτο στους  γονείς  μου  ..Μετέτρεψα  τις ποσότητες  σε  κούπες   250 ml


Είναι τραγανοί και γεμάτοι άρωμα  και λιώνουν στο στόμα, και στο μόνο που διαφέρουν από τους  ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΜΟΥ είναι η μυρωδιά του βουτύρου! Έχουν την ίδια υφή και το αμύγδαλο με την φλούδα  βγαίνουν πιο νόστιμοι οι κουραμπιέδες μας

ΥΛΙΚΑ :

1 κιλό αλεύρι  για όλες  της  χρήσεις ,μπορεί και λιγότερο ανάλογα  το αλεύρι 
2 κούπες ελαιόλαδο παγωμένο για δύο ώρες στην κατάψυξη  (250 ml ή κάθε μια) [Αφαίρεσα100 ml  λάδι  και έβαλα 100 γρ βιτάμ που έτυχε να έχω στο ψυγείο μου είναι από τα υλικά που δεν θα χρησιμοποιήσω για τα ζυμαράκια μου ποτέ ]
1 ποτήρι αμύγδαλα καβουρδισμένα και αποφλοιωμένα
100  γρ άχνη ζάχαρη
μια πρέζα αλάτι 
1 φλυτζανάκι του καφέ κονιάκ ή τσίπουρο ( 1/3 κούπας )
2 βανίλιες
1 κουταλάκι του γλυκού σόδα
ξύσμα και χυμό από 1 πορτοκάλι 
1 φακελάκι μπέικιν  πάουντερ 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
  •  Χτυπάμε το παγωμένο λάδι πολύ καλά με το μίξερ για 10 λεπτά  μέχρι  να ασπρίσει . Έπειτα προσθέτουμε τη ζάχαρη άχνη,το τσίπουρο,το χυμό που διαλύσαμε  την σόδα και τις βανίλιες το ξύσμα και τα αμύγδαλα. 
  • Τα αμύγδαλα να είναι ασπρισμένα και αν θέλουμε τα καβουρδίζουμε λιγάκι (σε φούρνο αναμμένο στους 150 βαθμούς  για 5 λεπτά  και να έχουν κρυώσει καλά )Ανακατεύουμε με μια μαρίζ λίγο ακόμα να ενωθούν όλα.
  •  Προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι κοσκινισμένο με το αλάτι .Ίσως να μην πάρει όλο,ρίχνουμε σιγά -σιγά ώστε μέχρι να μη σηκώνει άλλο η ζύμη, μια μαλακιά ζύμη που δεν κολλάει στα χέρια μας και την αφήνουμε να ξεκουραστεί για 20 λεπτά σκαπασμένη
  • Πλάθουμε τους κουραμπιέδες μοιράζοντάς τους σε 35 γρ τον καθένα ή τους κόβουμε με κουπάτ και  τους  τοποθετούμε σε αντικολλητικό χαρτί και τους ψήνουμε στους 180 βαθμούς ανάλογα το φούρνο μας πόσο δυνατός είναι για 25-30 μέχρι να ροδίσουν ελαφρώς,δεν τους ψήνουμε  πολύ γιατί θα σκληρύνουν
  • Τους βγάζουμε από το φούρνο και τους πασπαλίζουμε αφού  κρυώσουν πολύ καλά με άχνη ζάχαρη
  • Το μυστικό είναι στο χτύπημα, το λάδι  πρέπει να χτυπηθεί πάρα πολύ καλά, να αφρατέψει και να ασπρίσει, 
  • Και στην άχνη  προσθέτουμε και λίγο κορν φλάουρ 1-2 κουταλιές σούπας, βοηθάει  στο να μην  αποκτήσουν υγρασία. 




                                                                 ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ             Ως επόμενη φορά που θα ετοιμάσουμε μια συνταγή με ζυμαράκι να περνάτε καλά .   

Αν σας αρέσουν οι συνταγές μου μπορείτε να με παρακολουθείτε και στη σελίδα Facebook  Πλάθω ζυμαράκια με τα δυο χεράκια για να βλέπετε  τις καινούριες συνταγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: