Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

ΟΙ ΝΗΣΤΙΣΙΜΕΣ ΚΑΡΙΟΚΕΣ ΜΟΥ








Έχω να σας πω το έξης ..μην  κάνετε  πολλά πράγματα  μαζί στην κούζάνα σας ,όλο και κάποιο θα  χαλάσετε ,είναι  νόμος .
Ετοίμασα τα  παξιμαδάκια της φίλης Βαγγελιώς , με λάδι και κακάο και μπολικη κανέλα μοσχομυρισε το  σπίτι μας .
Ψήθηκαν  τα  αφήνω να  κρυώσουν και τα  κόβω σε φέτες και τα βάζω να σιγοψηθούν και να  φριγανιστουν ελαφρά  στους  140-150 βαθμούς στο  φουρνο μου.
 Μέχρι εδώ όλα καλά , με φωνάζει η μεγάλη μου κόρη "μαμα" έχω μαθηματικά σήμερα να διαβάσω,αύριο γράφω διαγώνισμα .. παθαίνω που λέτε ένα πανικό, τον παθαίνω συχνά , ακόμα πιο δυνατό από τα  δικά μου σχολικά χρονια .
Αρχίζουμε να διαβάζουμε και έρχετε η μικρή στο  παιδικό  δωμάτιοπου διαβάζαμε ,"μαμά  πέινασα ακόμα τα παξιμάδακια δεν  ψήθηκαν "... αυτό ήταν έπαθα σοκ,τα  έκαψα έγιναν κάρβουνο λέω.. για καλή μου τύχη  μόνο είχαν  σκληρήνει πολύ και είχαν  χάσει το μαλακό -και ελαφρώς  τραγανό  όπως  μας  αρεσουν .
Μην στεναχωριεσαι μου λεει  η μικρή έμενα  μου αρέσουν όπως  και να είναι ,θα τα  φάμε  ...ήθελε  να με ησυχάσει γιατί  αγχόθηκα  και έλεγα  πανε  χαμένα και ο κόπος  μου και τα υλικά  μου  ..
Την  επόμενη μέρα μου λέει η μεγάλη  μου κόρη  "μαμά θα  μας  κάνεις  κόρμο πάλι ..?"
Μου  ήρθε  ή ιδέα να  χρησιμοποιήσω τα  ξεροψημένα παξιμάδια ..και έτοιμος  ο κορμός που στην πορεία έγινε καριόκες  με  σοκολάτα κοπιάστε στην κουζίνα  μου να τον ετοιμάσουμε  λοιπόν  παρέα..    
Αν θέλετε την συνταγή από τα παξιμάδια , σας γίνω μία δική μου  εδώ από τις συνταγές  μου ..και  εσείς άν θέλετε μπορέιτε να βάλετε  όποια συνταγή σας αρέσει .    

ΥΛΙΚΑ:
300 γραμ.  παξιμαδάκια  με  λάδι αμυγδάλο ή   Μπισκότα ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ αν δεν έχετε  παξιμάδια ή και τα υπέροχα  πτι μπέρ ή και  πασχαλινά  κουλουράκια  και  τσουρέκια 
125 γρ. μαύρη σοκολάτα  κουβερτούρα  
90 γρ φυτική μαργαρίνη 
150 ml. γάλα αμυγδάλου ή καρύδας ή αν θέλετε κρέμα  γάλακτος  φυτική
50 γρ  ιμβερτοζάχαρη εδώ ή σιρόπι από μελομακάρονα ή άλλο γλυκό
150 γρ καρύδια τριμμένα ελαφρά
1 βανίλια  
2 κουταλιές κακάο άγλυκο
1 πρέζα αλάτι
10 γρ κανελάδα του πάει πολύ μιας και τα παξιμάδια έχουν άρωμα κανέλας ή κονιάκι ή άλλο ποτό  
80 γρ σταφύδες ή cranberries (Προαιρετικά)
250-300 γρ κουβερτούρα για το τέλος
και  μια  κουταλιά  μέλι και 2 κουταλιές  καλαμποκέλαιο 


ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

  1. Σπάζουμε τα μπισκότα ή τα παξιμάδια μας σε μικρά κομμάτια σε ένα μεγάλο μπολ.
  2. Προσθέτουμε και τα καρύδια πάνω από τα μπισκότα.-παξιμάδια
  3. Τεμαχίζουμε την κουβερτούρα σε μικρά κομμάτια και τη βάζουμε σε ένα μπολ. Σε ένα κατσαρολάκι,βάζουμε νερό και σε χαμηλή φωτιά κάνοντας μπέν μαρί λίωνουμε την σοκολάτα και ανακατεύουμε με μια σπάτουλα σιλικόνης, μέχρι να λιώσει εντελώς και να έχουμε ένα λείο και γυαλιστερό σοκολατένιο μείγμα.  
  4. Προσθέτουμε και το φυτικό βούτηρο μας και το κακάο και ανακατεύουμε ξανά με μια σπάτουλα .
  5. Ρίχνουμε το σοκολάτένιο μίγμα στα μπισκότα.-παξιμάδια και ανακατεύουμε , με την σπάτουλα και προσθέτουμε και την βανίλια , την ιμβερτοζάχαρη το αλάτι και τις σταφίδες ή cranberries και την κανελάδα ή ότι άλλο ποτό θέλουμε και τα  πιέζουμε με τα χέρια μας να σφίξουν , τα σκεπάζουμε με μια μεμβράνη και τα αφήνουμε να ποτίσουν καλά τα παξιμάδια  (εγώ το ξέχασα εκτός ψυγείου 1 ώρα σχεδόν  )   
  6.  Ρίχνουμε  το σοκολατένιο μείγμα σε μια λαδόκολλα ή διαφανή μεμβράνη και με τα  χέρια μας  του δίνουμε σχήμα σαλαμιού και το κλείνουμε σε σχήμα καραμέλας και το βάζουμε στο ψυγείο για  3-4 ώρες  ή στην κατάψυξη για 2 ώρες .
    (Εγώ το άφησα στην κατάψηξη,και το άφησα όλη την νύχτα και το πρωί το έβγαλα )
    Στη συνέχεια το βγάζουμε σε  θερμοκρασία δωματίου και πάνω σε  καθαρή λαδόκολλα κόβουμε  φέτες 1 εκατ πάχος
    Παίρνουμε  κάθε  κομμάτι  και στην σοκολάτα  που την έχουμε λιώσει πιο πριν σε μπεν μαρί και έχουμε  προσθέσει το μέλι και το λάδι ,αφαιρούμε και βάζουμε  πάνω σε καθαρή λαδόκολλα, και τις αφήνουμε  στο ψυγείο να πάγωσουν . 
    Και στην συνέχεια τις  τυλίγουμε  με αλουμινόχαρτο












    ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΙΧΙΑ
     Ως την επόμενη φορά που θα ετοιμάσουμε μια συνταγή με ζυμαράκι  να περνάτε καλά .   
      

    Αν σας αρέσουν οι συνταγές μου μπορείτε να με παρακολουθείτε και στη σελίδα Facebook    Πλάθω ζυμαρακια με τα δυο χεράκια για να βλέπετε  τις καινούριες συνταγές

Δεν υπάρχουν σχόλια: