Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018

ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
















Αποφάσισα να μπω ξανά στην κουζίνα να ετοιμάσω τα πρώτα μας χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια ..μετά από παράκληση της μεγάλης μου κόρης να ετοιμάσουμε τα μπισκοτάκια-cookies Rudolph για το σχολικό μπαζάρ της τάξης της
Τα ψήσαμε και τα διακοσμήσαμε παρέα με τα κοριτσάκια μου .. τους μικρούς μου βοηθούς σε χριστουγεννιάτικες κατασκευές και όχι μόνο και μετά τα γυρίσαμε ανάποδα με το κεφάλι κάτω .
Τα διακοσμήσαμε με σοκολατένιο και Κόκκινο κουφέτα m&amm's chocolate για την μυτούλα τους και τα ματάκια τους .
Τα βάλαμε σε σακουλάκια και έτοιμα να φαγωθούν από τα παιδάκια, με χωριάτικα ολόφρεσκα αυγουλάκια και βουτυράκι φρέσκο και ελάχιστο γλάσο και σοκολάτα κουβερτούρα με αγάπη και στοργή για όλα τα παιδάκια .   Μου λείπει ένα καλό κορνέ από τα εργαλεία που έχω στην κουζίνα μου ..και μάλλον ο Αί Βασίλης θα το φέρει δώρο και μένα μαζί με τα κοριτσάκια μου σαν μικρό παιδάκι που είμαι και εγώ ..γιατί όταν μπαίνω στην κουζίνα μου γίνομαι και εγώ παιδάκι μαζί με τα κοριτσάκια μου.    
Πάμε να τα φτιάξουμε και μην ξεχνάτε πάντα παρέα με τα παιδάκια μας ..

ΥΛΙΚΑ :
1 κούπα  και 1/4 κούπα φρέσκο βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου   (285 γρ )
1 αυγό μέτριο  
κρόκο αυγού 
1 και 1/4 κούπα ζάχαρη άχνη 
3 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις και 1/2 φλιτζάνι ακόμα  ανάλογα  το  μέγεθος  των αυγών 
1 φακελάκι ζάχαρη-βανίλια με άρωμα πορτοκάλι ή λεμόνι (και 3-4 σταγόνες χυμό λεμόνι φρέσκο προαιρετικά )
1/2 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν  πάουντερ*
λίγο αλάτι
Κόφτη για ανθρωπάκια από μελόψωμο 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ 

Κόκκινο κουφέτα m&amm's chocolate 
 σοκολάτα λιωμένη σε μπεν μαρί  που έβαλα εγώ
και ROYAL ICING που θα βρούμε εδώ 
και οδοντογλυφίδα για το σχέδιο 
κορνέ και μύτη

* Αν τα κόψετε τα μπισκοτάκια με κουπάτ και στολίσετε με ζαχαρόπαστα δεν χρειάζεται να βάλετε μπέικιν  πάουντερ γιατί θα απλώσουν και θα χαλάσουν το σχέδιο τους .
Όμως το μπέικιν πάουντερ τα κάνει πιο αφράτα και λιώνουν στο στόμα.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ :
  • Χτυπάμε το βούτυρο που το έχουμε  κόψει σε κυβάκια  με την ζάχαρη στην δυνατή ταχύτητα του μίξερ να αφρατέψουν και να γίνουν σαν κρέμα,προσθέτουμε τα αυγά,τέλος ρίχνουμε τις βανίλιες και το αλεύρι, ζυμώνουμε-ανακατεύουμε  με τα χέρια μας  καλά μέχρι να γίνει μια ομοιόμορφη μπάλα που έχει την  μορφή του play-don.
  • Tυλίγουμε την ζύμη με μεμβράνη και την βάζουμε 3-4 ώρες στο ψυγείο, (αυτό γίνετε για να σφίξει το βούτυρο και να ανοίγει καλύτερα το φύλλο και να μην  απλώσουν στο ψήσιμο).
  • Πάνω σε ένα κομμάτι λαδόκολλα βάζουμε την ζύμη μας και με μια ακόμα λαδόκολλα και τον πλάστη ανοίγουμε φύλλο σε πάχος 5-7 mm, κόβουμε με κου πατ ή κύκλο 7 εκατ , τα  τοποθετούμε  στο ταψί με λαδόκολλα με κενό ανάμεσα τους,  
  • Τοποθετούμε το ταψί  στο ψυγείο (ή στην κατάψυξη) για 10 λεπτά - αν η ζύμη μπει σε κρύο περιβάλλον θα βοηθήσει τα μπισκότα να κρατήσουν το  ωραίο στρογγυλό σχήμα τους, τα ψήνουμε στις αντιστάσεις πάνω και κάτω για 10-12 λεπτά μέχρι να χρυσίσουν λίγο.Δεν απομακρυνόμαστε  από το φούρνο γιατί υπάρχει περίπτωση  να  τα  ψήσουμε  περισσότερο  και δεν  το θέλουμε .
  • Φτιάχνουμε  το σχέδιο Ρούντολφ και  τα αφήνουμε σε κρύο περιβάλλον να  παγώσει  η σοκολάτα





















Οι  φωτογραφίες είναι της φίλης μου από facebook Λένας  Μπανώρα  !! Σε ευχαριστώ πολύ .Υπέροχα τα μπισκοτάκια σου .Μπράβο σου  καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη !! 

Ως την επόμενη  φορά  που  θα ετοιμάσουμε μια συνταγή  με  ζυμαράκι να περνάτε  καλά .
Αν σας αρέσουν οι συνταγές μου μπορείτε να με παρακολουθείτε και στη σελίδα Facebook    Πλάθω ζυμαράκια με τα δυο χεράκια για να βλέπετε  τις καινούριες συνταγές.

2 σχόλια:

FELITSIA είπε...

Ελένη μου τέλεια τα μπισκοτάκια σου .Ευχαριστώ πολύ για την συνταγή .Να σαι καλά και καλές γιορτές με υγεία .Να χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου .Φιλιά πολλά

plathozymarakiablogspot.com είπε...

Felitsia μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !! Καλοφαγωτα και του χρόνου με υγεια!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία και πολύ αγάπη !!Χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν !! Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου !! Φιλιά !!