Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΜΕ ΚΕΦΙΡ

 Αγαπώ το κεφίρ, στο πρωινό μου  .αλλά και στα ζυμαράκια μου. Έχω δική μου μαγιά _ σποράκια .. κάθε πρωί  έχω το δικό μου σπιτικό κεφίρ από τα χεράκια μου ..

Στις συνταγές μου θα βρείτε πολλές με κεφίρ. ...αυτή την φορά φτιάξαμε πάλι τσουρέκια...μια συνταγή από τις σχεδόν πρώτες μου.  Ήθελα να σας την δώσω πάλι αλλά με νέες φωτογραφίες και με το σχέδιο το κλασικό των τσουρέκιων με δύο κορδόνια _ σταυρό ..ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΜΕ ΚΕΦΙΡ  και με  Κεφίρ σπιτικό ..πώς το φτιάχνουμε.   

Και αλεύρι για τσουρέκια από   αλεύρι Μύλοι Γεωργαναδων  τα καλύτερα προϊόντα από τον τοπο μου για τα ζυματακια μου 









Αφού κρυώσουν τα κλείνουμε σε  σακούλα τροφίμων θα μείνουν  μαλακά μέχρι και 5 μέρα δείτε τις  ημερομηνίες στις φωτογραφίες και θα πεισθήτε  ..


Ως  την επόμενη φορά  που  θα ετοιμάσουμε  μια  συνταγή με ζυμαράκι  να περνάτε  καλά .  

Αν σας αρέσουν οι συνταγές μου μπορείτε  να με παρακολουθείτε και στη σελίδα Facebook    Πλάθω ζυμαρακια με τα δυο χεράκια για να βλέπετε  τις καινούριες

Δεν υπάρχουν σχόλια: