Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

ΚΕΙΚ ΜΑΝΤΑΡΙΝΟΥ ΜΕ ΚΕΦΙΡ






Οι κούπες- μεζούρες 
 μου που χρησιμοποιώ στα ζυμαράκια  μου και στα γλυκά μου 

 Ο χειμώνας είναι εποχή του χρόνου που μου αρέσει, μπορεί να είναι κρύος, ο χειμώνας μπορεί να είναι μελαγχολικός.

 Ο χειμώνας μπορεί να είναι μακρύς και για πολλούς είναι βαρετός και μονότονος  .
Αλλά ο χειμώνας για μένα έχει για μένα τα καλύτερα ..... ναι εχει και πιο νόστιμα φρούτα, πορτοκάλια, λεμόνια ,μανταρίνια, μήλα είναι γεμάτος από εσπεριδοειδή!
Ακριβώς όλα αυτά ,τα εσπεριδοειδή και τα αγοράζω πάντα φρέσκα από την λαϊκή της γειτονιάς  μου ,τα μανταρίνια  είναι από τα πιο αγαπημένα μου εσπεριδοειδή, αυτό το χαρακτηριστικό άρωμα που βγάζει όταν το κόβω, όλο αυτό το άρωμα.....δεν μπορώ να αντισταθώ ,το έφτιαξα ένα κέικ όλο γεύση και αρώματα ...Εχω φτιάξει κέικ λεμονιού με κεφίρΑπλό κέικ σοκολάτας με πορτοκάλι  ,Κεικ μήλου με χυμό πορτοκάλι
Ένα ακόμα εύκολο κέικ με άρωμα μανταρινιού και φυσικό χυμό μανταρινιού ,αφράτο και πολύ νόστιμο, έτοιμο για το πρωινό των παιδιών  στο σχολείο αλλά και  για τις λιγούρες όλης της οικογένειας .Εγώ παρέλειψα  αυτή  την φορά το γιαούρτι και πρόσθεσα  το αγαπημένο μου κεφίρ εσείς αν δεν έχετε βάλτε γιαούρτι ..  Πάμε να το φτιάξουμε ...γρήγορα και εύκολα χωρίς μίξερ παρά μονάχα με το σύρμα .. 

ΥΛΙΚΑ:
250 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου ή 1 κούπα λάδι καλαμποκέλαιο (το έχω δοκιμάσει και μου άρεσε)   
3 κούπες αλεύρι για όλες τις  χρήσεις (γρ )
2 κουταλάκια του γλυκού μπέικιν πάουντερ
1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
3/4 κούπας κεφίρ σε θερμοκρασία δωματίου ή γιαούρτι στραγγιστό 
1 και 3/4 κούπες ζάχαρη (350 γρ )
5 αυγά μέτρια
 Ξύσμα από 1 μανταρίνι
1 βανίλια 
2 κουταλιές λικέρ με άρωμα πορτοκάλι grand marnier 
1/2 κούπα φυσικό χυμό μανταρινιού (από 6 μανταρίνια  )

ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΑΣΟ:
1και 1/2 κούπα άχνη ζάχαρη 
3 κουταλιές της σούπας χυμό μανταρίνι 



ΕΚΤΕΛΕΣΗ :

    • Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 175 βαθμούς με αντιστάσεις
    • Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε καλά μία στρογγυλή φόρμα με τρύπα στη μέση.
      • Σε ένα μεγάλο μπολ κοσκινίζουμε 2 φορές και ανακατεύουμε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ και το αλάτι.
      • Σε δεύτερο μπολ ανακατεύουμε τη ζάχαρη, με το βούτυρο, τα αυγά  σε  θερμοκρασία  δωματίου , το ξύσμα,τις βανιλίνες και το χυμό και με το κεφίρ ή γιαούρτι
      • Ρίχνουμε και το αλεύρι με το μπέικιν και το αλάτι στερεά υλικά και ανακατεύουμε με ένα σύρμα .
      • Αδειάζουμε το μίγμα στη φόρμα και ψήνουμε το κέικ στη μεσαία σχάρα για 50’ ή μέχρι που να βγαίνει στεγνή μια οδοντογλυφίδα που θα βυθίσουμε στο κέντρο του
      • Βγάζουμε το κέικ από το φούρνο και περιμένουμε 20-30΄. Το ξεφορμάρουμε με προσοχή και το τρυπάμε με  μια  οδοντογλυφίδα και στην συνέχεια το περιχύνουμε με το γλάσο ,(χτυπάμε το χυμό μανταρινίου με τη ζάχαρη άχνη να λιώσει και να γίνει μια κρέμα)





       
      Ως την επόμενη  φορά  που θα  ετοιμάσουμε μια συνταγή  με  ζυμαράκι να περνάτε  καλά .   
      Αν σας αρέσουν οι συνταγές μου μπορείτε να με παρακολουθείτε και στη σελίδα Facebook    Πλάθω ζυμαρακια με τα δυο χεράκια για να βλέπετε τις καινούριες συνταγές!

      Δεν υπάρχουν σχόλια: