Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΜΕ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΗΛΙΟΣΠΟΡΟΥΣ


 
 



ΥΛΙΚΑ:
300 -350 γρ αλεύρι ΤΥΠΟΥ Μ
320 γρ. Αλεύρι ολικής άλεσης
150ml ελαιόλαδο ή καλαμποκέλαιο για  πιο  ελαφρά. ('εγω έβαλα  μισό  και μισό )
150 ml λευκό ξηρό κρασί
50  ml νερό 
30 γρ. μαύρη ζάχαρη
3 κουταλιές σούπας μέλι
10 γρ αλάτι
30 ml κονιάκ
15 γρ. baking powder
200 γρ. ηλιόσποροι ή σουσάμι
ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΕΒΑΛΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΗΛΙΟΣΠΟΡΟ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ :
  •  Ανακατεύουμε όλα τα υγρά υλικά να ομογενοποιηθούν.
  • Αναμιγνύουμε τα αλεύρια και το baking μαζί με τη μαύρη ζάχαρη και το αλάτι.
  •  Στη συνέχεια ρίχνουμε τα υγρά υλικά στα στεγνά και ζυμώνουμε ώστε να γίνει μία μαλακιά και εύπλαστη ζύμη. Δυο λεπτά πριν τελειώσει το ζύμωμα προσθέτουμε τους ηλιόσπορους.Εγώ τα έβαλα στον αρτοπαρασκευαστή.Αφήνουμε  λίγο  να  ξεκουραστεί  η ζύμη μας για 30 λεπτά. 
  • Μετά μοιράζουμε σε κομμάτια την ζύμη μας σε 35-40 γρ το καθένα  φτιάχνουμε με τη ζύμη μπαστουνάκια και με ένα  πινέλο τα βουρτσίζουμε με λίγο νεράκι ή κρασάκι (εγώ τα βουτούσα μέσα στο νερό)και τα βουταμε μέσα στο μπολ  με τους  ηλιόσπορους  και το σουσάμι και τα τοποθετουμε σε ταψί που έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε στους 190-200 βαθμούς για 25-30 λεπτά ή ακολουθούμε το παρακάτω κολάζ φωτογραφιών και τα δίνουμε το σχήμα που βλέπουμε πιο κάτω  .
 

 
Είχα  τέτοιο ενθουσιασμό  για  την  υπέροχη  γεύση  τους  σαν μικρό  παιδάκι  , και  για  τα  νυχάκια  μου   που  σας   έβαλα    και αυτά  φωτογραφία...

 

 Και  καλή   μας όρεξη !
Ως   την επόμενη  φορά  που  θα  ετοιμάσουμε   μια  συνταγή  με  ζυμαράκι  να περνάτε  καλά .   

Αν σας αρέσουν οι συνταγές μου μπορείτε  να με παρακολουθείτε και στη σελίδα Facebook    Πλάθω ζυμαρακια με τα δυο χεράκια για να βλέπετε  τις καινούριες συνταγές!

Δεν υπάρχουν σχόλια: