Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Η ΤΡΑΧΑΝΟΠΙΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ



ΥΛΙΚΑ:
1 κιλό γάλα και λίγο ακόμα
3 ποτήρια τραχανά γλυκό σταρένιο
2-3 αυγά
1/2 κούπα λάδι και λίγο πιο πολύ
2 κούπες τυρί φέτα τριμμένη με τα χέρια (εγώ βάζω και ότι άλλο τυρί τριμμένο έχω στο ψυγείο μου)
Αλάτι και λίγο πιπέρι
1 κουταλάκι γλυκού baking powder(η γιαγιά μου δεν το έβαζε . εγώ το πρόσθεσα και μου έγινε πιο αφράτη και φουσκωτή)
1/2 κούπα αλεύρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
  • Μουλιάζουμε τον τραχανά για μια ώρα και περισσότερο στο ζεστό γάλα μέχρι να φουσκώσει.( αν ο τραχανάς είναι φρέσκος φουσκώνει γρήγορα, αν όμως είναι περσινός θέλει πιο πολύ χρόνο και προσθέτω και λίγο βραστό καυτό νεράκι μισό ποτήρι )
  • Μεταφέρουμε τον φουσκωμένο μας τραχανά σε ένα ταψί που έχουμε λαδώσει και αλευρώσει λίγο ,αν είναι πολύ πηχτό το μείγμα του τραχανά προσθέτουμε λίγο γάλα ακόμα ή αν είναι πολύ νερουλό προσθέτουμε λίγο αλεύρι 1-2 κουταλιές .
  • Ρίχνουμε το λάδι μας τα χτυπημένα αυγά, το αλάτι , ανάλογα με το πόσο αλμυρό είναι το τυράκι μας , το πιπέρι μας ,την φέτα μας τριμμένη και ανακατεύουμε πολύ ελαφρά με το κουτάλι .
  • Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς και ψήνουμε για 45 λεπτά να πάρει χρώμα και μια κρούστα η πιτούλα μας .
  • ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ .. ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 14 ΧΡΟΝΩΝ.. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ... ΤΩΡΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ
  • Τα  υλικά  είναι για   ταψί  32  

Δεν υπάρχουν σχόλια: